dinsdag 16 april 2013

Stampin' Up party

Even een keer geen creatie, maar een vraag aan jullie...
 
Het lijkt me erg leuk om een keer de hostess van een workshop/party van Stampin' Up te zijn. Er is mij door een heel lieve demonstratrice van Stampin' Up een aanbod gedaan en zij wil graag bij mij in Den Bosch een party verzorgen. Nou heb ik helaas niet zoveel vriendinnen die Stampin' Up net zo leuk vinden als ik, dus ik ben benieuwd of er mensen zijn die bij mijn party aanwezig willen zijn??
 
Bén of kén jij iemand die graag een keer bij een party van Stampin' Up wil zijn? Ontdekken wat Stampin' Up inhoudt en net zo enthousiast worden als is? Neem dan gerust contact met mij op! De party zal bij mij thuis in Den Bosch plaats vinden (mits ik genoeg deelnemers heb). Hopelijk komen jullie ook!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten