woensdag 15 mei 2013

Gewoon zomaar...

De een na laatste umbrella box met bijpassend kaartje voor vanavond :) deze heb ik gemaakt voor mijn stiefmoeder. Normaal gesproken ga ik niet bij haar langs, omdat ze niet mijn echte moeder is, maar deze keer had ik zoiets leuks gemaakt dat ik er haar ook één wilde geven! En ze was er erg blij mee. Gewoon om te laten weten dat ik ook aan haar denk en voor alles wat ze de afgelopen jaren voor me heeft gedaan...
 De goedgevulde umbrella box.
Het bijpassende kaartje met een mooie stempel van de set Bloomin' Marvelous.
Gebruikte Stampin Up materialen:
Paper: Rich Razzleberry
DSP: Sunshine & Sprinkles
Stamp set: Bloomin' Marvelouw
Marker: Night of Navy
 
Tot morgen allemaal weer met de laatste umbrella box met bijpassend kaartje! Fijne avond allemaal nog :)
 
Lieve groetjes van Miriam

3 opmerkingen:

  1. Al je kaartjes met bijpassende umbrella boxen zijn werkelijk geweldig! Wauw wat mooi om ze allemaal zo te zien. Ik heb dat papier ook en is inderdaad zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk bedacht die umbrella box! Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze ook weer heel leuk en dat design papier is zo leuk. Ik heb het zelf ook gekocht elk kaartje wat je er mee maakt word super leuk. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen