woensdag 29 mei 2013

Kleurenuitdaging

Pfieuw... nog net op tijd voor uitdaging #7: kleurenuitdaging van SU-per challenges!! Deze keer is de uitdaging om een kaart of project te maken met de kleuren zwart, wit en een kleur naar keuze. De kaartjes heb ik gemaakt naar aanleiding van het kaartje dat ik vorige week op de Make & Take bij Annemarieke maakte. Aangezien ik mijn voorraad kaartjes aan moet vullen, heb ik er gelijk een aantal gemaakt!
Hieronder een close-up van alle kaarten. Ze zijn gemaakt met zwart, wit en 1 andere kleur.






Gebruikte Stampin Up materialen:
* DSP: Polka Dot Parade + Summer Smooches
* Paper: Marina Mist, Real Red, Daffodil Delight, Rich Razzleberry, Old Olive + Whisper White
* Markers: Marina Mist, Real Red, Daffodil Delight, Rich Razzleberry, Old Olive + Basic Black
* Stamp sets: Deer Friends + The More The Merrier (+ teddy bear)
* Punches: 1 3/4"Scallop Circle Punch, 1 3/8" Circle Punch + 1 1/4" Circle Punch
 
Zo, nu ga ik het huis even klaar maken en iets lekkers halen voor mijn Stampin' Up party vanavond waar ik hostess van ben. Heb er echt enorm veel zin in!! Foto's volgen later deze week :) iedereen een fijne knutseldag gewenst. Met deze regen moet dat wel lukken!
 
Lieve groetjes van Miriam

9 opmerkingen:

  1. geweldig leuke kaartjes, mooi!
    ik heb ook zin in vanavond! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes! ziet er gezellig uit. Bedankt voor het meedoen met de SU-per Challenge. Veel plezier vanavond. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaartjes. Ik vind die stempels erg leuk. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk!!! Ht is bijna zovr..... n supr gzllig avond gwnst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! al die kleurige kaartjes.
    Groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeej ik zie het nu pas!! sorry! leuke kaartjes he..lekker simpel inderdaad..morgen komen ze weer tevoorschijn! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beetje late reactie van mij maar wat zijn ze leuk. Dat randje er om heen maakt ze helemaal af. Lieve Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen