donderdag 16 mei 2013

Last but not least

Alweer de laatste umbrella box met bijpassend kaartje! Deze heb ik gemaakt voor mijn lieve oma, die dit jaar al weer 91 jaar wordt. Wat een leeftijd. Ik kan alleen maar hopen dat ik ook zo oud wordt (wel zonder al teveel gebreken hoop ik).
Toepasselijke umbrella box met de parapluutjes van het DSP Sunshine & Sprinkles.
De laatste bijpassende kaart. Ook deze met een mooie tekst uit de set Bloomin' Marvelous.
Gebruikte Stampin Up materialen:
Paper: Old Olive
DSP: Sunshine & Sprinkles
Stamp set: Bloomin' Marvelous
Marker: Night of Navy
 
Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn creaties. Ik heb ze ook al naar Stampin Utopia gestuurd, zodat ik mee kan doen met de challenge. Miranda stelt een mooie prijs beschikbaar, maar welke dat is, blijft nog een verrassing (ook voor mij hoor). Wil je ook mee doen? Kijk dan hier. Je kunt deze umbrella box zelfs zonder ponsen en Big Shot maken, dat is mij ook gelukt. Succes allemaal!
 
Lieve groetjes van Miriam

3 opmerkingen:

  1. Wat lekker vrolijk zo! En ik kijk het op een dag waarop de paraplu wel heel toepasselijk is! :) Mooi gemaakt! Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, ik ben inderdaad ook helemaal weg van de SU spulletjes, zo fijn!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zonnige plu. Word je gewoon blij van!
    Freubelgroetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUper gemaakt! Leuk hoor! Wat een leuk papier is het toch, he?

    BeantwoordenVerwijderen