maandag 13 mei 2013

Umbrella box for Mothersday

Hebben jullie allemaal een fijne Moederdag gehad? Nou, bij mij is Moederdag altijd een hoop bezoekjes brengen, zeker nu ik uit huis ben. Het moet natuurlijk niet, maar stiekem vind ik het heerlijk! Dit jaar heb ik vier fantastische 'moeders' een bezoekje gebracht! Mijn eigen lieve mama, mijn oma, mijn stiefmoeder en tenslotte hebben we lekker gegeten bij mijn schoonmoeder. Zijn er een hoop hè??
 
Miranda van Stampin Utopia heeft een geweldig leuke umbrella box met foto tutorial geplaatst op haar blog (met prijs om weg te geven)! Ik was op slag verliefd. Voor al die lieve 'moeders' heb ik een eigen umbrella box gemaakt met bijpassend kaartje. Dit kaartje heb ik ook gelift van Miranda, het paste er zo goed bij! Elke dag ga ik een nieuwe umbrella box met bijpassend kaartje op mijn blog zetten. Dit doosje met bijpassend kaartje was de eerste die ik maakte en deze was voor mijn schoonmoeder. Best goed gelukt zonder ponsen en de big shot, al zeg ik het zelf!
 De leuke umbrella box met goedgevuld cellofaanzakje. Absoluut een must!
En het bijpassende kaartje gemaakt met hetzelfde DSP. Wat een heerlijk papier is het toch!
Gebruikte Stampin Up materialen:
Paper: Old Olive
DSP: Sunshine & Sprinkles
Stamp set: Something Sweet
Marker: Night of Navy
 
Morgen weer een umbrella box met bijpassend kaartje van ditzelfde geweldige DSP!
 
Lieve groetjes van Miriam

7 opmerkingen:

  1. Zo zo, jij had het druk op Moederdag! Wat heb je dit leuk gemaakt Miriam. Daar waren ze vast heel blij mee.
    Liefs Angelque

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw!! En wat knap zonder Big Shot en ponsen!!!! Ongelofelijk. En ik heb stiekem al mogen genieten van de andere boxen. Wat ontzettend gaaf ook die bijpassende kaartjes. Wat een eer dat je mijn kaartje hebt gelift!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk doosje geworden en dat zonder hulpmiddelen heel leuk hoor.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg. En top dat je 4 "moeders" in het zonnetje hebt gezet. Wij hebben 3 "moeders" een bezoekje gebracht. Ze wonen alleen nogal ver uit elkaar, dus dat was een dagje reizen. Maar ach nu zijn ze er nog.
    Freubelgroetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er leuk uit,daar waren de moeders vast blij mee.
    groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie cadeautjes heb je gemaakt,zeg! En nog leuker om te krijgen lijkt me; daar zullen de 'moeders' wel blij mee geweest zijn. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en lief van je!! Oowwh het gaat echt tegen vallen volgende week vrees ik....

    BeantwoordenVerwijderen