woensdag 12 juni 2013

Geboortekaartje in opdracht

Ja ja... jullie lezen het goed! Mijn eerste echte 'opdracht' voor een kaartje. Een goede vriendin van mij had gevraagd of ik een geboortekaartje wilde maken voor Deva, het zoontje van vrienden dat vijf dagen geleden geboren is. Even googlen op internet en ik zag daar een geweldig kaartje welke ik gelift heb. Even passen en meten, maar het is gelukt!



















Als je hem openklapt, kun je het kaartje achter het knoopje 'vasthaken', waardoor het kaartje blijft staan!



















Deze letters zijn van de Kruidvat, een goed alternatief als je geen letters van Stampin' Up hebt. Ze waren eerst lichtblauw, maar heb ze zelf wit geschilderd. Best goed gelukt toch?!
Gebruikte Stampin' Up! materialen:
Cardstock: Island Indigo
Marker: Basic black
Stamp sets: Every Little Bit + On Your Birthday
Ribbon: Island Indigo
 
Heb nog best wat 'oude' materialen gebruikt van toen ik nog niet zo met Stampin Up bezig was, maar ik vind dat dat best nog kan! O ja... ik had ook de envelop nog mooi bewerkt, maar die ben ik weer eens vergeten op foto te zetten. Ik hoop dat de ouders van Deva erg blij zijn met dit kaartje. Mijn vriendin was in ieder geval dolenthousiast!
 
Lieve groetjes van Miriam

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje is het geworden. Top. Leuk zo'n opdracht. De ontvangers zullen er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje en gefeliciteerd met je eerste opdracht. En ik gebruik ook nog af en toe wat oud materiaal moet kunnen ik doe nooit iets gauw weg.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje en je eerste opdracht super hoor hopelijk volgen er meer
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig kaartje geworden, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie easelcard geworden! Verrassend mooie combi dat bruine papier met dots en dan dat blauw. Is het voor die vriendin die ook op de party was? Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje geworden. Daar zal ze zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen