maandag 3 juni 2013

Notitieblokje

Zoals al eerder gezegd was ik vorige week woensdag hostess van een Stampin' Up! party bij mij thuis. Wat was het gezellig!! Er waren zeven dames en Angelique was onze demonstratrice. Angelique, enorm bedankt voor de super gezellige workshop bij mij thuis. Ik heb echt genoten en de andere dames zo te zien ook. Top!!!
 
Als eerste hebben we een lief notitieblokje gemaakt met behulp van de Owl Punch van Stampin' Up. Wat is die toch geweldig hè?! Je kunt er ook zoveel mee doen... Ik heb hem eindelijk zelf ook besteld, maar hij was tijdelijk uitverkocht. Hopen dat ik hem toch snel krijg!
Hieronder nog een zijaanzicht en een close-up. De kleurencombinatie vind ik helemaal top!



















Aan het einde van de avond mochten de dames een bestelling doen. Enkele vriendinnen vonden het te duur om als hobby erbij te doen, dus hebben we met vier vriendinnen een Stampin' Up! clubje opgericht! Nu hebben we gezamenlijk twee gave stempelsets besteld. Zo kunnen we toch allemaal met de producten werken en scheelt het weer in kosten (voor hen vooral, ik ben toch al verslaafd)! Elke maand komen we één dag bij elkaar en dan gaan we lekker knutselen met zijn allen. Heb ik zomaar een aantal vriendinnen aangestoken met het Stampin' Up virus haha...
 
Lieve groetjes van Miriam

P.S. Ik had eerst ook mijn webadres veranderd, maar ik kwam erachter dat je dan niet automatisch doorgelinkt wordt. Heb dus mijn 'oude' webadres weer. Sorry voor 't ongemak!

5 opmerkingen:

  1. wat leuk!! haha super gedaan zo..en slim..heb je weer een reden om mekaar te zien en lekker bij te kletsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om te horen dat jullie het leuk hadden en dat Angelique voor zo'n geweldige avond heeft gezorgd. Een clubje??? Laat dat maar eens groeien totdat ze het virus goed te pakken hebben, kun jij dan de demo van het clubje worden en zorgen voor de korting ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan Miriam, het was heel gezellig! Ik was inderdaad je blog even helemaal kwijt, maar nu begrijp ik waarom!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wordt toch tijd dat ik die pons ook in handen krijg. Zo leuk dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met die uil erop ik ben ook zo blij dat ik hem heb gekocht.
    Ik vind je nieuwe blog erg mooi geworden.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen