zondag 11 augustus 2013

Twee-in-één

Deze keer twee challenges in één. Dat krijg ik niet vaak voor elkaar, maar nu is het me gelukt! Allereerst de challenge op het blog van Miranda Mols. Hier staat een fototutorial op van een heel aparte kaart (welke nog geen naam heeft). Ik ben meteen aan de slag gegaan en ik heb naast het kaartje ook de envelop versierd. Dit doe ik eigenlijk steeds vaker, bevalt me wel! Ik heb de maten van de kaart een beetje aangepast, omdat ik geen cardstock van 30,5 cm heb. Maar met een beetje aanpassing lukt het met een A4-vel ook prima!
Ik heb de mooie stempelset 'A fitting occasion' gebruikt. De naam zegt het al, voor elke gelegenheid een goede tekst én stempel. Ik heb deze keer gekozen voor een mannenkaart.
Met deze kaart wil ik ook meedoen aan challenge #13: kleurenchallenge van SU-per challenges. De kleuren zijn Pool Party, Island Indigo en Midnight Muse. Doe je ook mee?
Neem ook allemaal eens een kijkje op het blog van Miranda en doe mee aan haar uitdaging. Het is echt heel gaaf om te maken en je kunt er ook nog een leuke prijs van Stampin' Up! mee winnen. Wat dan? Dat is een verrassing! Geniet nog even van de zondagavond.
 
Lieve groetjes van Miriam

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi Miriam, veel succes met de challenges!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, deze is ook leuk, ik zal het ook eens proberen. Ik ga ook voor een A4 formaat,en dat gaat weer een leuke uitdaging worden
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart Miriam. Ik heb dit papier nooit echt leuk gevonden maar zoals jij het gebruikt heb is het wel leuk.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Miriam! A Fitting Occasion is nog steeds één van mijn favoriete stempelsets!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Miriam. Leuk dat je meedoet met de SU-per Challenge Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel heel heel erg mooi gedaan. Die set vind ik ook geweldig en leent zich inderdaad prima voor dit kaartje. Ik had beide Challenges ook gezien maar nog geen tijd gehad om iets te maken. Ze staan wel hoog op mijn to do lijstje. Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart succes met de challenge zal wel lukken met deze kaart.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje, dat schittert van eenvoud, ik houd daar wel van! Leuk dat je meedoet met onze challenge, lieve groetjes, Gèraldine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat is dit een leuk, eenvoudig kaartje! Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze moet ik toch echt onthouden, het is zo'n leuk model en lekker CAS, helemaal mijn stijl. Bedankt voor het meedoen bij de SU-per challenge en je trouwe bezoek aan mijn blog ;) Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit kaartje is een voorbeeld dat eenvoud heel mooi kan zijn. Ik vind je kaartje prachtig! Bedankt voor het meespelen met SU-per Challenges. xx

    BeantwoordenVerwijderen