zondag 29 september 2013

Envelop kaartje

Zo, daar ben ik weer met mijn eerste creatie na mijn vakantie. En wat een leuke is dit! Ik kwam hem tegen op het blog van Erna Logtenberg, die er ook nog gelijk een wedstrijdje aan vastgemaakt heeft. Hoe gaaf is dat?? Helaas kun je nog maar meedoen tot 30 september, dus wil je nog meedoen dan moet je wel heeuul snel aan de slag ;-). Hier dan mijn bijdrage. Hij lijkt wel op die van Erna zelf (*bloos bloos*), maar ik vond het idee zo gaaf! Aan de binnenkant heb ik een 'los' kaartje zitten, welke je met twee hoekjes in het envelopje kunt schuiven.

Aan het strikje heb ik een bedeltje gemaakt voor de 'finishing touch'. Letterlijk: handgemaakt! 
Het flapje om de envelop kaart open te maken kun je vasthaken achter een gekleurde brad.
Met mijn envelop kaartje wil ik dan ook graag meedoen aan de wedstrijd bij Erna Logtenberg. Je kunt er een setje 'Season of Style washitape' mee winnen en nog wat leuke velletjes designpapier. Ik ben benieuwd! Fijne zondagavond nog allemaal.
 
Lieve groetjes van Miriam

7 opmerkingen: