dinsdag 22 oktober 2013

25% korting op 25 stempelsets + NIEUW: Thinlits

Stampin' Up bestaat dit jaar 25 jaar, om precies te zijn op 25 oktober. Dat vieren ze met een wel heel speciale actie, namelijk 25% korting op 25 stempelsets! Voor de flyer, klik hier. Er zit ongetwijfeld wel een stempelset bij die al lang op je wishlist staat... nou, bij mij wel! Heb je interesse? Stuur me een mailtje en ik bestel ze voor je.
En vandaag zijn dan ook eindelijk de lang verwachte Circle en Lable thinlits te koop! Ze kosten €39,95 per stuk en je krijgt er ook nog een hoop leuk extra's bij om je kaart verder te versieren. Hoe gaaf is dat? Ook deze kun je bij mij bestellen. De flyer vind je hier. 
Wat een hoop leuke extra's!! Binnenkort nog iets leuks, maar daarover later meer. Ik ga nu eerst mijn workshop voor donderdag verder voorbereiden. Mijn eerste officiƫle workshop als demonstratrice van Stampin' Up! Stiekem toch wel spannend. Slaap lekker allemaal!
 
Lieve groetjes van Miriam 
 
P.S. Denken jullie aan de Give Away van Stampin Utopia? Stuur Lana een kaartje en win!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten