dinsdag 8 oktober 2013

BIG news!

Vandaag bestaat Stampin' Up! in Nederland al weer 1 jaar en wat een feest zijn de producten van Stampin' Up! En omdat ik er maar geen genoeg van kan krijgen, heb ik gisteren besloten om officieel onafhankelijke demonstratrice van Stampin' Up! te worden en ik heb me meteen ingeschreven. Wauw... wat een heerlijk gevoel. Ik kreeg meteen een heleboel hartverwarmende geluks- en welkom wensen van mijn lieve teamgenoten van...
Wat vind ik het heerlijk om bij dit leuke team te komen. Miranda Mols is mijn lieve upline! Ik hoop binnenkort een hoop leuke, nieuwe workshops te geven, want ook daar was ik al mee bezig. Maar dan nu officieel als demonstratrice. Ik kijk er erg naar uit en ik hoop dat ik jullie net zoveel inspiratie kan geven als jullie mij geven.

Lieve groetjes van Miriam

6 opmerkingen:

  1. !euk en gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom in het team! en veel geluk met je nieuwe carierre!! Maar dat gaat helemaal goed komen! enjoy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *Bloos* hihi, bedankt voor de lieve woorden. Welkom in onze club en heeel veeeeel Succes en vooral plezier! Maar dat gaat zeker lukken.

    BeantwoordenVerwijderen