maandag 21 oktober 2013

Laatste dag demo voor €25,-!

Dit is de laatste dag dat je voor maar €25,- demonstratrice kunt worden. Je mag dan een starterspakket uitzoeken tussen de €25,- en €26,95. Bestel je binnen 45 dagen voor minimaal 200 euro, dan krijg je maar liefst 30% korting op die bestelling!
Je krijgt standaard 20% korting op producten en als je je bij mij aanmeld, kom je bij het gezellige Team Utopia. Dus waar wacht je op? Meld je aan en join the Stampin' Up! world!
 
Sinds anderhalve week heb ik ook mijn eigen Facebook pagina: www.facebook.com/lovinglystampedbymiriam. Neem eens een kijkje, deel mijn pagina en word volger! Je kunt hier ook komen door op het Facebooklogo te klikken, welke je aan de rechterkant van mijn blog kunt vinden.

Op Stampin Utopia geeft Miranda Mols een super gave prijs weg! Wat moet je doen? Stuur een kaart naar Lana, de dochter van Miranda, voor haar verjaardag en win. Meer info vind je door te klikken op de foto van Lana in de rechter zijbalk op mijn blog. Succes!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten