zondag 26 januari 2014

A new little someone

Wauw! Weet je wat ik net zag tot mijn verbazing? Dat drie dagen geleden mijn blog al weer 1 jaar bestaat. In die tijd ben ik demonstratrice geworden, heb ik 60 lieve volgers erbij, veel lieve teamleden, een geweldige upline, een hoop leuke klanten en een supet fijne tijd gehad! Iedereen enorm bedankt voor jullie interesse, reacties en hulp. Zonder jullie had ik het nooit gered. Deze keer een kaartje met een stempelset uit de Sale-A-Bration van vorig jaar voor een nieuw klein wondertje op de wereld!
Het bestempelen van de achtergrond is normaal niet zo mijn ding, maar vond het nu wel heel toepasselijk. Het geboortekaartje zelf zat namelijk ook vol bloemen in allerlei kleuren!
Aan de binnenkant een tekst uit de set 'Cuddles & Kisses', dit zijn allemaal babyteksten.
Uiteraard ook de envelop mooi bewerkt met bloemen, dat ziet er toch altijd wat leuker uit!
Nog maar 2 dagen en dan begint de Sale-A-Bration. Wat was dat ook alweer? Voor elke 60 euro die je koopt aan Stampin' Up! producten uit de catalogus, mag je een gratis artikel kiezen uit de speciale Sale-A-Bration folder (ook wel: SAB folder). Hoe gaaf is het om gratis producten te verdienen? Op 28 januari komt ook de nieuwe voorjaarscatalogus uit, die weer vol geweldige producten staat. Begin je al te kwijlen? Neem snel een teiltje en ik zou zeggen: stuur je verlanglijstje zo snel mogelijk naar mij en dan bestel ik je producten op 1 februari mee met de verzamelbestelling!
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking:

  1. Hihi, bedankt voor het compliment. Gefeliciteerd met je 1 jarig blogbestaan! De kaart is helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen