donderdag 16 januari 2014

Chevrons

Wat een super dag vandaag! Mijn lieve vent is 27 jaar geworden en ik heb gisteren een uitbreiding van mijn contract ondertekend. Van 27 uur naar 36 uur en in de kinderopvang is dat fulltime. Woohoo!! Ik heb een paar dagen geleden nog lekker geknutseld, want bij een verjaardag hoort een kaartje. Deze keer een kaart met envelopje waarop ik chevrons heb gebruikt. Dit kaartje doet dan ook mee met Challenge #35: Chevrons van Crazy for CAS.
Deze leuke verjaardagstempel komt uit een set van 4 stempels, welke gratis te verdienen is.
Ook op het kaartje nog een paar Chevrons. Dit mooie DSP is ook gratis te verdienen!
Nu hoor ik jullie denken.... Gratis producten verdienen? Ja, dat kan in de periode van 28 januari t/m 31 januari tijdens de Sale-A-Bration. De Sale-A-watte? Als je in bovenstaande periode een bestelling doet van €60,- dan mag je een gratis product kiezen uit een speciale SAB-folder. Bestel je dus voor €120,- dan mag je wel twee gratis producten uitkiezen enz. Maar waar kun je dan uit kiezen?? Ja.... dat blijft nog even een verrassing, maar ik kan jullie verklappen dat het geweldig mooie producten zijn. Vanaf 28 januari kun je de folder bij mij online bekijken of je kunt een live exemplaar krijgen als je een workshop bij mij boekt. Op 28 januari komt ook de nieuwe voorjaarscatalogus uit, waar ook weer super gave dingen in staan! Dus zet maar vast wat spaargeld aan de kant en geef je bestelling door op 28 januari, want dan gaat er weer een bestelling uit. Nu lekker dromen over mooie producten!
 
Lieve groetjes van Miriam

7 opmerkingen:

  1. Hee gefeliciteerd met je contract en met de verjaardag van je vriend!
    Mooie creatie heb je voor hem gemaakt!
    Leuk trouwens dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je uren uitbreiding.
    Leuke kaart.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Miriam,
    Van harte gefeliciteerd!
    Met je vriend, maar ook zeker met je contract!
    Geniet ervan.

    En ja...leuke spulletjes allemaal he?!

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dubbel gefeliciteerd Miriam, en wat een mooi kaartje, de nieuwe spulletjes zijn zoooo leuk!

    Fijn weekend, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je werk en je vriend. Je hebt een leuke kaart gemaakt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor jullie allebei! Mooie kaart is het geworden! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen