woensdag 26 februari 2014

Tag it!

Jaaa! Daar ben ik weer met een nieuw kaartje. Ik heb laatst een workshop gehad en ik heb daarvoor drie kaartjes gemaakt om wat nieuwe producten én leuke technieken te proberen. Eén kaartje laat ik nu zien, een kaartje welke meedoet met de huidige challenge van SU-per challenges: #29 Tag It!
Nog net op het nippertje met dit kaartje, want de challenge sluit op het einde van de avond!
Het onderwerp van de challenge was: tag it! Dus... maak een tag of een kaartje/doosje met een tag. Als er maar een tag terug te vinden is! En dat is bij mij zeker. Deze tag kun je heel gemakkelijk met de nieuwe Angled Tag Topper Punch maken. Op deze zelfgemaakte tag heb ik de nieuwe stempelset Perfect Pennants gebruikt. Je kunt zoveel met deze gave stempelset. Je vindt hem in de voorjaarscatalogus.
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking:

  1. Leuke, frisse kaart! Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen