zondag 20 april 2014

Vrolijk Pasen!

Iedereen een vrolijk Pasen gewenst. Ik zie dat ik mijn blog de laatste tijd wat verwaarloosd heb (oeps) en dat terwijl ik mijn Facebookpagina wel up-to-date heb gehouden. Wat klopt hier niet??
 
Vorige week zag ik een leuke uitdagen bij Margriet en ik dacht: "Hee! Dat is echt een paasuitdaging". Vandaag zijn we namelijk gaan brunchen bij mijn ouders en het is altijd leuk om een klein presentje te vinden naast je bord. Gelijk aan de slag met dit als resultaat!
Echt helemaal in Paasstijl heb ik deze doosjes mét paaseitjes gemaakt met de Scalloped Tag Topper Punch. Echt een geweldige pons om leuke tags én doosjes mee te maken.


Ik wens jullie allemaal nog een fijne tweede Paasdag en geniet van elkaar!
 
Lieve groetjes van Miriam
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doosjes en vooral ook leuke diertjes heb je gemaakt. Helemaal te gek! Nu wordt het voor mij nóg moeilijker om een winnaar te kiezen. (-;

    Dank je wel voor je deelname!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke doosjes fijne paas groetjes

    BeantwoordenVerwijderen