maandag 13 oktober 2014

Thinking of you at Christmas

Daar ben ik weer na een heerlijke vakantie in Zuid-Afrika, Swaziland & Lesotho! Wat een prachtige landen zijn dat. Ik ben nog steeds aan het nagenieten, maar dat duurt niet lang want ook op het werk en in de Stampin Up wereld gaat alles gewoon verder. Ik begin maar eens met een kerstkaartje, want voor je het weet is het al weer tijd om ze te schrijven!
Dit kaartje heb ik gemaakt met de leuke photopolymer stempelset White Christmas.
En geloof me, het photopolymer werkt verassend goed! De bomen heb ik bewerkt met wat dazzling details silver om ze nog meer uitstraling te geven. Ziet er gelijk veel vrolijker uit!
Uiteraard hoort een versierde binnenkant ook erbij zoals jullie van mij gewend zijn. Een mooie tekst en nog een klein vogeltje om het af te maken. Hij kan zo verstuurd worden.
 
Aanstaande donderdag ga ik naar een conventie van Stampin' Up! in Brussel. Dit is een 3-daags evenement voor SU demonstratrices. Wil je zoiets ook meemaken? Meld je dan nu bij me aan als demonstratrice en geniet van de vele voordelen!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten