zondag 2 november 2014

Voor het bruidspaar

De neef van mijn vriend trouwt volgend jaar met zijn vriendin in Nieuw-Zeeland, waar ze beiden wonen. Vorige week waren ze op bezoek in Nederland om een verlovingsfeest te geven voor degenen die niet naar de bruiloft in Nieuw-Zeeland gaan. Uiteraard hoort daar een kaartje bij! Uiteraard bedacht ik me pas toen de kaart klaar was dat een Engels sentiment beter op zijn plaats was....
Een kaartje met maar twee kleuren en vooral heel rustig. Dat is vaak een hele uitdaging voor mij, maar toch gelukt! De steentjes geven net dat extra bling voor een trouwkaart toch?
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking:

  1. schitterende kaart, echt eentje in mijn stijl waar ik van hou, heel rustig en kleur op kleur, mooi hoor, weet zeker dat het toekomstig paar dit zal koesteren. Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen