dinsdag 6 januari 2015

Sale-a-bration begint!

Daar is het dan eindelijk, de mooiste tijd van het jaar bij Stampin Up! Sale-a-Bration. Bij elke 60 euro die je besteld mag je een GRATIS product kiezen uit de speciale SAB-folder. Bekijk de nieuwe voorjaarscatalogus en de SAB-folder hieronder of aan de linkerkant op mijn blog.
 
 
Hieronder laat ik een kaartje zien dat ik gemaakt heb met spulletjes uit de nieuwe catalogus én van de Sale-a-bration. Ze zijn leuk hè, die woorden die je kunt maken met de thinlits?!

 
Via Facebook ben ik gevraagd om mee te doen aan de zogehete Kunst5daagse. Dan moet je 5 dagen lang elke dag een nieuwe kunstcreatie laten zien. Aan de het einde 'nomineer' je iemand anders en die gaat dan aan de slag. Zo loopt de ketting door en door. De komende vijf dagen laat ik je dan ook een aantal leuke projecten zien gemaakt met spulletjes uit de voorjaarscatalogus én uit de SAB. Tot snel!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten