dinsdag 28 april 2015

Meer Bokeh

Zoals beloofd, laat ik jullie nog mijn andere Bokeh techniek kaart zien. Deze kaart is echt veel sprekender geworden door de donkerdere kleuren, al zeg ik het zelf.
Voor deze kaart gebruikte ik de kleuren Bermuda Bay, Pacific Point en Rich Razzleberry.
Hoe moeilijk ik het vond om de vorige kaart te laten zien, omdat ik vond dat die niet was geworden zoals ik had gehoopt, hoe blij ik ben om deze kaart aan jullie te laten zien! Wat vinden jullie eigenlijk van deze techniek? Ik zit er over na te denken om binnenkort een workshop te doen met deze techniek. Wie schuift er aan? Fijne dag vandaag allemaal!
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking:

  1. Gave kaart Miriam, prachtige kleuren heb je gebruikt!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen