zondag 5 april 2015

Workshop

Dit is nog een voorbeeld van een pulleycard die we maakten op de workshop laatst. Deze keer heb ik ook met zilver gestempeld, zo mooi ziet dat er uit! Vooral in het zonlicht.
Ik laat op één kaartje aan de binnenkant altijd wat ruimte om nog tekst te kunnen schrijven.
De ballonnen op de kaart zijn gestempeld met de set Celebrate Today. Hiermee kun je allerlei feestelijke kaarten maken voor verjaardag, geboorte en meer. Vanaf overmorgen zit ik zes weken thuis vanwege een voetoperatie, dus ik hoop dat ik dan wat meer kan laten zien! Ik ga dan weer wat meer technieken proberen. Ik hou jullie op de hoogte!
 
Lieve groetjes van Miriam

2 opmerkingen:

  1. Hoi Miriam,
    Ik ben via-via op je blog gekomen en heb even heerlijk rondgekeken. Wat veel moois en ontzettend leuk om weer eens een leeftijdsgenoot te vinden ;D
    Ik ben gelijk volger van je blog geworden.
    Je kaart hierboven vind ik ook helemaal super! Ontzettend gaaf model, knap gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart!!!Hopelijk gaat alles goed met de operatie aan je voet.
    Ik kijk er naar uit om meer van jou te zien de komende weken ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen