dinsdag 12 mei 2015

Challenge time!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt waar ik wel drie challenges in verwerkt heb!
 
 
En dit is het resultaat! Uiteraard gepresenteerd op mijn nieuwe zelfgemaakte bord. Trots!
De tekst is gemaakt met de stempelset Label Love, die helaas niet in de nieuwe catalogus staat. De uitgestanste vormen komen uit de Label Collections Dies, die ook niet meer te verkrijgen is na 2 juni. Gelukkig blijven de mooie kleine uitgeponste bloemetjes wel!
Wil je nog iets bestellen dat niet in de nieuwe catalogus staat? Wil je nog profiteren van mooie kortingen? Klik dan op mijn winkelwagentje aan de linkerkant van mijn weblog en bestel ze nog voor 2 juni, voordat ze helemaal eruit gaan. Bedankt weer voor je bezoekje!
 
Lieve groetjes van Miriam

6 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart , zo vrolijk van kleur!!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute! Thanks for playing along with this week's TGIF Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute! I love the colors. Thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje heb je gemaakt! En idd, gelukkig blijven die schattige kleine bloemetjes nog wel even in de nieuwe catalogus! Ik kan ook niet zonder! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi zelf gemaakt bord zeg zeer geschikt om je kaartjes op te fotograferen. Succes met je volgende kaartjes.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie, vrolijke kaart geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen