dinsdag 26 mei 2015

Je staat altijd voor me klaar

De afgelopen 7 weken heb ik thuis gezeten in verband met een voetoperatie en mijn lieve vriend en mijn moeder hebben toen altijd voor me klaar gestaan. Mijn moeder heb ik verrast met lekkere chocolaatjes en een bos bloemen en mijn vriend mag zelf iets leuks uitzoeken, maar kreeg daar uiteraard een kaartje in stijl bij.
Mijn vriend zit al bijna 20 jaar in de muziek, dus de achtergrond met bladmuziek is wel erg toepasselijk. Deze is helaas uit de vorige catalogus, maar ik wist dat hij nog van pas zou komen! Wat denk je? Ik was helemaal trots toen de kaart af was, zegt mijn vriend: euhm... de bladmuziek zit op zijn kop. Oh nee!!! Dus snel eraf gehaald en goed opgeplakt. Ssst!
Mijn vriend speelt al al 19 jaar trombone en sinds een aantal jaar ook drum, dus de bedels van de G-sleutel en de trombone vond ik hier mooi bij passen. Helaas niet van Stampin' Up!
Deze 'Bedankt' stempel komt uit de set K.J.E.G. De tekst die eronder staat ook, maar die heb ik een beetje aangepast. Zien jullie wat ik er mee heb gedaan?
Achterop deze leuke easel-card, staat: "zet nu jezelf maar lekker in het zonnetje". Mijn lief mag dus iets uitzoeken voor zijn camera dat hij al lang wilde! Super bedankt, schat.

Lieve groetjes van Miriam

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi!

    Haha....de tekst 'je staat altijd voor anderen klaar' heb je leuk omgetoverd :-)

    BeantwoordenVerwijderen