maandag 8 juni 2015

Big day

De nieuwe catalogus is al bijna een week uit en mijn bestelling was meteen daarna geplaatst. Nu is het wachten op mijn pakket! Ik kijk elke dag of hij er al aan komt, maar door de grote hoeveelheden bestellingen moet iedereen langer wachten. Excuus daarvoor!
Daarom laat ik jullie maar twee leuke kaartjes zien die ik al een tijd geleden gemaakt heb!
Gemaakt met de stempelset Big Day uit de Sale-a-Bration. Helaas niet meer te verkrijgen. Zelf doe ik hem voorlopig ook nog niet weg, want daar is hij nog veel te leuk voor!
De vlaggetjes maakte ik met de banner pons uit allemaal restjes design papier. De achtergrond van de kaart, de 'hout-look', maakte ik heel simpel met de stempelset Gorgeous Grunge. Daar creeƫr je heel gemakkelijk een mooie achtergrond mee.
De binnenkant van de kaart maakt het voor mij altijd af! Met een kader, een stempel en een glitter hartje. Want glitter maakt het bijna altijd af ;-). Volgende week bestel ik weer, dus geef op tijd door wat je graag wil hebben en een paar dagen later heb je het in huis! Fijna avond.
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking:

  1. Deze kaartjes zijn zo leuk!!!! ideaal om je restjes weg te werken ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen