zondag 28 juni 2015

Dat zit wel snor

Op mijn vorige kaartje kreeg ik zoveel reacties, ongelofelijk! Dankjewel daarvoor allemaal. Wat me dan wel weer verbaast, is dat niemand tot nu toe aan mijn winactie via Facebook mee deed. Doe gerust mee hè! Het enige dat je hoeft te doen is mijn pagina te liken en een reactie achter te laten en bij de 175 likes gaat dit toffe doe-het-zelf pakket eruit.
Dan laat ik maar weer eens wat anders van mijn hand zien. Een mannentag mét snor!
Helaas is de Mustache Die eruit, maar ik hou hem er nog even in. Perfect voor mannen!
Ook de gouden washitape zit niet meer in de collectie, maar je kunt deze tag prima maken met andere leuke kleurtjes washitape. Maak hem zelf zo mannelijk als je wil!
En om het af te maken een lintje, dat ik vast maakte met het Linen Thread. Ik vind het linnen touw echt ideaal, zeker ook omdat het echt overal bij matcht! Ik wens jullie allemaal een fijne werkweek toe :) denken jullie nog aan mijn Facebook actie? Like en win!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten