maandag 6 juli 2015

Barnyard Babies

De komende weken staat er elke week een nieuwe stempelset in de spotlights! Deze week trap ik af met de super schattige Barnyard Babies. Geschikt voor vele gelegenheden.
Het eerste kaartje met deze set is geinspireerd op een voorbeeldkaart uit de catalogus.
Want zeg nou zelf, dat is toch ook gewoon een té schattig kaartje. Die moest ik CASE-en.
Het is ook geen toeval dat ik deze stempelset als eerste kocht, want nog steeds hebben eendjes mijn hart gestolen. Ook niet gek dat mijn eerste kaart vol staat met eendjes ;-)
In de komende dagen zullen jullie nog meer kaarten vinden gemaakt met de Barnyard Babies, dus houd mijn blog of Facebookpagina in de gaten. Wil je deze stempelset graag in het echie uitproberen? Dan kom ik graag bij je langs, maar je mag natuurlijk ook naar Den Bosch komen om te oefenen met deze lieve beestjes. Tot snel!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten