woensdag 5 augustus 2015

Remarkable you

Een paar dagen later dan jullie verwacht zijn van mij, maar ook deze week gewoon weer een nieuwe stempelset uit de jaarcatalogus in de spotlight: Remarkable You.
Een prachtige set voor zoveel gelegenheden te gebruiken. Ik heb een kaartje gemaakt met een van de bloemen en een deel van de tekst uit deze mooi set. De bloem kleurde ik in met een aqua painter op shimmery white paper. Wit papier met een glinstertje erin. De binnenkant van de kaart is Cucumber Crush. Mooi voor de afwisseling van dit kaartje!
Geloof het of niet, maar ik vind het inkleuren ineens zoveel leuker nu ik het ook echt kan ;-). Het geeft soms zoveel meer aan je kaart. Helemaal heppie word ik er van! Hihi...
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking:

  1. Heel mooi je kaart . Inkleuren is leuk en altijd een fijn resultaat . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen