vrijdag 25 september 2015

Flurry of Wishes

Nog maar 91 dagen tot Kerstmis, dus het is tijd om aan de slag te gaan met kerstkaarten!
Deze geweldig mooie sneeuwvlokken zijn gemaakt met de nieuwe stempelset Flurry of Wishes, nu al mijn favoriet uit de najaarscatalogus! Hebben jullie al een favoriete set?
De binnenkant met de tekst past perfect bij de tekst op de voorkant! Nu helemaal af.
De houten sneeuwvlokken staan ook in de najaarscatalogus en heten Snowflake Elements. Zijn ze niet geweldig? Ik heb ze meteen besteld want ze passen perfect bij mijn favoriete stempelset. De achtergrond maakte ik met embossing poeder en de heating tool op vellum. Dit plakte ik op kraft cardstock. Wat een mooie kleur bruin! Fijn weekend allemaal.
 
Lieve groetjes van Miriam

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Dit is ook mijn favoriet uit deze catalogus, en zo handig met de ponsen!

    BeantwoordenVerwijderen