zondag 27 december 2015

Like, deel & win actie!

Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Ik geniet altijd zo van het samenzijn, de gezelligheid, al het lekkere eten en de heerlijke kerstmuziek. Nu weer een jaar wachten!
Had ik je al verteld dat van 5 januari t/m 31 maart de Sale-a-Bration weer voor de deur staat? Dat wil zeggen dat een GRATIS cadeau krijgt voor elke 60 euro die besteld.
En omdat het de laatste tijd steeds beter gaat met Stampin' Up! voor mij, verloot ik een geheel verzorgde Stampin' Up! workshop voor jou en 3 vriendinnen bij mij thuis in Den Bosch. Deze workshop vind plaats in de Sale-a-Bration periode van 5 januari t/m 31 maart.
Wat moet je doen? Ga naar mijn Facebookpagina, like deze pagina en deel het bericht dat bovenaan de pagina staat om kans te maken op een gratis workshop! Bij 250 likes wordt deze mooie prijs vergeven. Doe dus snel mee!
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten