zondag 20 maart 2016

Watercoloring

Zo, daar ben ik weer! Het was druk de laatste tijd met het vieren van mijn verjaardag en veel afspraken, maar ik heb ook nog even de tijd kunnen vinden om met de prachtige set 'Birthday Blooms'. Hierin vind je verschillende bloemen om bijvoorbeeld in te kleuren. Dat doe ik echt te weinig en ik moet zeggen dat ik het wel steeds leuker vind om te doen!
Vorige week zaterdag kwam de winnares van de 'gratis workshop voor 4 personen' met drie vriendinnen en dit kaartje was één van de voorbeelden. De workshop was erg gezellig en natuurlijk ben ik weer vergeten om foto's te maken van de resultaten. Volgende keer beter.
De Sale-a-Bration duurt nog maar 1,5 week, dus je hebt nog maar kort de tijd om een gratis cadeau uit te zoeken! Bij elke €60,- die je koopt aan producten mag je een gratis cadeau kiezen, variërend van DSP tot stempelset tot washi tape! Maandag 27 maart doe ik de laatste Sale-a-Bration verzamelbestelling. Dus... waar wacht je nog op?
 
Lieve groetjes van Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten